FEAR 2: Project Origin Review

Scris pe 27-02-2009
Autor: ComputerGames

Kill them. Kill them all…

Pe lângă luptele în slow-motion, decorurile repetitive şi îmbinarea secvenţelor horror cu acţiune furibundă, FEAR a rămas cu siguranţă în amintirea fanilor FPS şi ca unul din rarele titluri cu o secvenţă introductivă „beton” care chiar şi acum, la mai bine de trei ani de la lansarea jocului, tot ar fi mai mult decât decentă pentru un film low-budget. În 2005 erai noul „point man” al unităţii FEAR (First Encounter Assault Recon), creată în secret de guvernul american pentru a combate ameninţările paranormale, iar reflexele tale extraordinare îţi permiteau să omori un număr obscen de inamici cu o lejeritate demnă de o cauză mai bună.

Acţiunea din Project Origin începe cu aproximativ 30 de minute înaintea finalului din predecesor, pe care tu acum îl vezi din perspectiva lui Michael Becket, membru al unei echipe Delta trimisă s-o aresteze pe Genevieve Aristide, preşedintele Armacham Technology Corporation. Se pare că problemele care au rezultat de pe urma încercărilor de a crea comandanţi care să controleze telepatic batalioane de soldaţi-clonă Replica i-au făcut pe membrii consiliului director Armacham să-i facă vânt lui Aristide şi să înceapă curăţenia. Fişiere, martori, laboratoare subterane… pachetul complet.

Rolul tău e s-o arestezi pe cucoană şi să ai grijă de ea până când poate să mărturisească tot ce a făcut. Deloc surprinzător însă, lucrurile nu merg aşa cum ar trebui şi până la urmă te trezeşti urmărit de Alma… ştii tu, fetiţa aia mică din trailere de respiră greu, care acum e dornică să te… consume. O să vezi tu de ce.

Şi dacă tot suntem la capitolul aflat diverse chestii, cei de la Monolith au împânzit Project Origin cu tot felul de broşuri, scrisori interne, e-mail-uri sau log-uri de instant messenger care adaugă consistenţă poveştii. Multe din întrebările ridicate de primul joc îşi găsesc acum răspunsul şi alte elemente (proiectele Armacham, îmbunătăţirile aduse soldaţilor Replica) sunt explicate în detaliu pentru cei care vor să afle mai multe despre mitologia din spatele rafalelor de mitralieră.

De aceea, cu toate că avem de-a face cu un shooter clasic coridor în care nu există mai multe rute spre destinaţie, e totuşi recomandat să cauţi atent în fiecare colţişor şi să nu rămâi cu tasta W apăsată dacă vezi o uşă care ar putea prezenta interes, sau un spaţiu mai micuţ pe unde ai putea să te strecori. Vei găsi ori una din pastilele cu poveste menţionate anterior, ori un Reflex Injector care va mări durata de timp a Slow Motion-ului.

În FEAR, abilitatea de a încetini timpul era obţinută pe cale genetică, în Project Origin ţi se aplică câteva îmbunătăţiri artificiale, dar rezultatul este acelaşi: un avantaj substanţial în faţa inamicilor. Şi vei avea nevoie de el, deoarece vei fi întotdeauna în înferioritate numerică, cu cel puţin trei sau patru gigei care vor să-ţi pună pielea pe băţ. Iar băieţii se mişcă destul de natural şi au ţinta suficient de precisă (dacă folosesc arme) ca să te trimită repejor pe alte lumi.

Foarte amuzant e că folosind slow-motion-ul, luptele vor părea relativ uşoare, chiar şi pe cel mai ridicat nivel de dificultate, dar în timp real viteza cu care se desfăşoară acţiunea este foarte rapidă şi nu vei avea timp deloc să respiri. Inamicii „militari” vor căuta mereu rute de flancare şi nu vor sta pe loc să te aştepte dacă nu tragi în ei ca să-i forţezi să ţină capul la cutie.

Mai mult, acum îşi pot crea propriile zone de acoperire cu ce au la îndemână, deşi utilitatea acestei scheme în afara factorului de „A, ce chestie mişto” e discutabilă. Motivul fiind că de exemplu atunci când răstorni o masă, chiar şi ghemuit stând, tot o să ai freza descoperită, ceea ce este suficient pentru o excursie rapidă până în ecranul de Game Over. Lucru care e valabil şi-n cealaltă direcţie. Ce m-a deranjat însă un pic la AI a fost faptul că nu prea foloseşte grenade, iar în situaţiile în care o face se poate întâmpla să le arunce complet aiurea.

Din fericire, acum avem de-a face o varietate mai mare de bad guys, aşa că nu vei duce lipsă de combatanţi, chiar şi-n ideea în care unii dintre ei se sinucid într-un mod stupid. Soldaţii Replica sunt din nou prezenţi la datorie, incluzând aici coloşii îmbrăcaţi în armură cu un nailgun în mână şi îndrăgiţii asasini care se pot camufla şi feri de gloanţele tale cu o naturaleţe de vei ajunge să muşti din tastatură de nervi dacă nu foloseşti slow-motion-ul. Mercenarii Armacham îţi vor pune şi ei beţe-n roate, iar din partea paranormalului vei avea de-a face cu apariţii fantomatice, mutanţi care pot învia şi controla cadavrele din jurul lor sau cu experimentele genetice eşuate Armacham.

De altfel, repetitivitatea a fost una din criticile majore aduse primului FEAR, aşa că Monolith a avut grijă ca de data aceasta locaţiile să fie mult mai variate. Nu-i vorbă, şi acum te vei plimba prin birouri, dar vei ajunge şi-n laboratoare subterane, staţii de metrou, reactoare nucleare sau pe străzile devastate ale oraşului Auburn. Dar pe lângă schimbarea în sine a decorului, important este că şi în cazul unei baze subterane de exemplu există o alternanţă între zonele de close-combat şi cele deschise, unde poţi să bagi un glonţ în capul inamicului de la o distanţă respectabilă.

loading...
Pagina: 1 2 3
Cuvinte cheie:
  • Vip3r
    a scris pe 28-02-2009 la ora 12:23 am

    Intr-o vreme in care pe toti pereti shooterele apar in postere cu wanted si la serifi apar doar niste pricajiti , jocul asta e o gura de aer .

  • C.@M.
    a scris pe 28-02-2009 la ora 12:30 am

    Greu mai gasesti un FPS cu un feeling pe care l-a avut primul FEAR.

  • sn00pyX
    a scris pe 28-02-2009 la ora 12:41 am

    si ma rog dc ai pus secventele horror la – ? :hmm:

  • Syndrome_spo
    a scris pe 28-02-2009 la ora 12:41 am

    Bun jocul. Isi merita nota. Singurul lucru care m-a scos din minti a fost ca se bloca arma mai mereu, nu mai puteam sa trag si nici s-o schimb (Bug). Dupa cateva secunde isi revenea. Sfarsitul mi s-a parut cam sec, mai ales viziunile alea in care tu “te jucai” cu Alma si scotea sunetele alea indecente. :hmm:

  • Syndrome_spo
    a scris pe 28-02-2009 la ora 12:44 am

    @sn00pyX
    Citeste Review-ul mai intai. Bossman a explicat de ce e la [-]. Vezi pagina 2, daca ti-e prea lene sa citesti articolul. ;)

  • sn00pyX
    a scris pe 28-02-2009 la ora 12:54 am

    daca nu as fi citit nu comentan -___- nu mi s’au parut seci secventele horror

  • Captain828
    a scris pe 28-02-2009 la ora 1:02 am

    – Modul Hard nu e atât de greu pe cât ar fi trebuit să fie

    Cu asta sunt de acord. Cand am instalat demo-ul si l-am jucat pe normal mi s-a parut ca FEAR pe easy, iar pe hard ca fiind pe ceva intre normal si hard-ul din FEAR1. Adica destul de challenging, dar entertaining.

    – Multiplayer-ul nu are nimic special comparativ cu concurenţa

    Nu prea sunt de acord. Parerea mea este ca modul de capturare a punctelor repara una din probeleme uriase din celelalte jocuri: actiunea e pastrata intr-un punct si nu uneori super dispersata ca-n Battlefield-uri sau ETQW.
    Ce nu prea mi-a placut era balansarea din multi: un heavy si un hammerhead + o grenada sunt prea overkill.

    – Muzica

    Discutabil; nu as treceo neaparat la minusuri, dar nici la plusuri. E ok… se integreaza bine in atmosfera jocului, dar nu se ridica la standarde ridicate.

  • Bossman
    a scris pe 28-02-2009 la ora 1:33 am

    @ sn00pyX: majoritatea secvenţelor “horror” numa’ scary nu sunt.

    @ Captain828:

    Nu prea sunt de acord. Parerea mea este ca modul de capturare a punctelor repara una din probeleme uriase din celelalte jocuri: actiunea e pastrata intr-un punct si nu uneori super dispersata ca-n Battlefield-uri sau ETQW.

    Aceeaşi chestie o găseşti şi-n Team Fortress 2 de exemplu.

  • S3rafi
    a scris pe 28-02-2009 la ora 2:06 am

    Frumos dar scurt si sec pe final, nu am simtit ca l-am terminat.

  • EdybosS PTM
    a scris pe 28-02-2009 la ora 3:19 am

    si eu parca am simtit ca nu l-am terminat…a aflat cineva de ce a ramas alma gravida? ca tot nu inteleg de fapt ce se intampla..probabil ca o fost doar o viziune din trecut cand era insarcinata cu “pointman” sau fettel

  • MirceaPui
    a scris pe 28-02-2009 la ora 5:37 am

    jocul isi merita nota.intr-adevar,nivelul cu scoala a fost cel mai reusit si mai scarry,secvente bune,un joc bun, dar un lucru nu inteleg,daca jocul se petrece cu 30 minute inainte finalului primului FEAR,de ce Alma e deja mai mare din cate stiu in primul joc era o fetita,iar aici nu mai e?

  • rock47
    a scris pe 28-02-2009 la ora 9:05 am

    faptul ca e o semi-portare iar sistemul de salvari nu exista e ceva cat se poate de normal asa-i ?
    daca n-ai muzica si nici secvente horror atunci ce a mai ramas din joc?
    efectele execrabile nu intra tot in categoria grafica?
    faptul ca-ti trebuie acces la internet iarasi e lasat deoparte iar la bioshock era atat de revoltatoare o problema similara.
    8.5 e o nota foarte haioasa :haha:

  • Philips
    a scris pe 28-02-2009 la ora 10:08 am

    Rock47 you have issues….Bossman a punctat excelent atat partile pozitive ca si pe cele negative,asa ca lamentarile tale sunt de prisos….

  • rock47
    a scris pe 28-02-2009 la ora 10:20 am

    le-a puncat dar nu si in nota finala. fear 2 cu 8.5 intra deja in categoria jocurilor foarte bune ceea ce e o mare gogoasa .

  • Syndrome_spo
    a scris pe 28-02-2009 la ora 10:20 am

    @EdybosS PTM
    While trying to reactivate the amplifier, Becket sees images of Alma sexually assaulting his body in the real world. Finally, after reactivating the last switch, Becket escapes the hallucination to find himself sealed inside the device. Suddenly, the device opens, and Becket sees Alma standing in the midst of a blasted landscape. Alma is now pregnant with Becket’s child, and the game ends as she walks up to Becket, places his hand onto her pregnant belly, and Becket hears the baby saying “mommy”.
    Source: Wikipedia.
    Cam asta cica ar fi ideea, desi sfarsitul nu mi-a placut. Prea sec. :(

  • Bossman
    a scris pe 28-02-2009 la ora 11:00 am

    @ rock47: fear 2 cu 8.5 intra deja in categoria jocurilor foarte bune

    Hai să nu batem câmpii aiurea, foarte bun înseamnă de la 90 în sus. I-am dat 85 tocmai ca să subliniez faptul că e un joc reuşit şi poate fi recomandat, dar asta cu notă de trecere, nu magna cum laude.

    Eu nu-mi dau seama ce aşteptări aveaţi voi pentru jocul ăsta de sunteţi aşa de porniţi împotriva lui.

  • Protoss
    a scris pe 28-02-2009 la ora 1:23 pm

    era cam normal sa fie asa atata timp cat a disparut magia… e o continuare :rolleyes:

  • rock47
    a scris pe 28-02-2009 la ora 6:09 pm

    ma asteptam sa fie macar la nivelul lui FEAR. eu nu inteleg de ce e asa ciudat ca ma astepatam la asta….

  • The One X
    a scris pe 28-02-2009 la ora 6:53 pm

    AUTHOR:

    ma asteptam sa fie macar la nivelul lui FEAR

    acum incearca sa uiti de primul FEAR si o sa vezi ca Project Origin isi merita nota.

    AUTHOR:

    eu nu inteleg de ce e asa ciudat ca ma astepatam la asta….

    Daca incercai sa fii sarcastic nu ti-a iesit, daca nu inseamna ca te-am supraestimat.

  • Bossman
    a scris pe 28-02-2009 la ora 7:04 pm

    rock47, hai să lăsăm deoparte elitismul ăsta ieftin, că nu ne scăldăm în FPS-uri de calitate. FEAR 2 e un shooter bun. Că nu e la fel de bun ca predecesorul, asta e, se mai întâmplă. Să vedem ce-or să facă cu FEAR 3.

    Dar să spui că jocul e praf fiindcă cere conexiune la Internet (LOL!) sau că sistemul de salvări nu-ţi dă voie să spamezi Quicksave-ul e cel puţin jenant.

  • rock47
    a scris pe 28-02-2009 la ora 7:20 pm

    nu am spus ca e jocul praf am spus ca la bioshock acest lucru a fost un punct minus scos foarte mult in evidenta. si sa inteleg ca savingchecpoint din 20 in 20 de secunde e mai putin jenant?
    din review eu am inteles ca nu ti-a placut muzica , armele ,partea horror . pentru numele dumenzeului FPS-urilor ce naiba a mai ramas de placut?
    The One X la chestiune colega lasa apropourile ! auzi uita de fear ca sa vezi cat de frumos e project origin . EPIC! :wallbash:

  • Bossman
    a scris pe 28-02-2009 la ora 7:27 pm

    din review eu am inteles ca nu ti-a placut muzica , armele ,partea horror . pentru numele dumenzeului FPS-urilor ce naiba a mai ramas de placut?

    Dacă tu asta ai înţeles din ce am scris eu în articol, e mai bine să punem punct discuţiei, că n-are rost.

  • Vitea
    a scris pe 28-02-2009 la ora 8:33 pm

    Articolul este foarte bine scris … bv Bossman …. am observat ca pe acest site exista foarte multi critici amatori, care isi exprima parerea doar pentru a se afla in treaba

  • HiddenShadow
    a scris pe 28-02-2009 la ora 10:02 pm

    ,,am observat ca pe acest site exista foarte multi critici amatori, care isi exprima parerea doar pentru a se afla in treaba”-nu numai pe CG ,din pacate ii plina lumea de ei :(

  • wolfthebeast
    a scris pe 01-03-2009 la ora 12:02 pm

    Sunt persoane gen Bossman si altii… care fac lucruri extraordinare pt. noi pasionatii de jocuri si voi nu stiti sa apreciati… :(

  • MirceaPui
    a scris pe 01-03-2009 la ora 1:43 pm

    cred ca dintre toate plusurile ce le are jocul,cel mai mare ar fi optimizarea.se misca incredibil de bine jocul.

  • Crimson
    a scris pe 01-03-2009 la ora 4:47 pm

    Bine zis mirceapuy, într-o perioadă în care majoritatea jocurilor noi te trimit la primul magazin de componente PC, Project Origin e chiar uimitor, într-adevăr nu-i nici ultra high-tech, dar compensează cu atenţia la detalii menţionată de Bossman, which btw, great review :) .

  • BrunnenG
    a scris pe 01-03-2009 la ora 7:01 pm

    Good rewiew , Bossman !!! Foarte tare ! :yes: Legat de joc , intradevar luptele sunt antrenante si are si o grafica frumoasa !! Pe scurt , e un joc destul de reusit ! :D :) ;)

  • Singularity
    a scris pe 01-03-2009 la ora 7:58 pm

    Nu e uimitor deloc, pt ca d.p.d.v tehnic este outdated. Lipsa graficii high-tech il face sa ruleze bine, nu optimizarea. E normal ca un joc cu o grafica care abunda in detalii sa necesite hardware puternic sa ruleze optim. Dar aici nu e cazu’, imbunatatirile grafice aduse fata de primul F.E.A.R sunt minore, si aici este si o strategie de marketing. Pana la urma este in intereseul lor sa scoata un joc care sa ruleze si pe sisteme mai slabutze, decat sa se limiteze la nisha de high-end a PC-urilor. Dar revenind, majoritatea gamer-ilor au asteptari prea mari in ceea ce priveste optimizarea in raport cu ceea ce ofera un joc avansat tehnic. Optimizarea este importanta, dar nu poate face minuni.

  • croxandu
    a scris pe 02-03-2009 la ora 2:53 am

    BUn review’ul,insa vreau sa te intreb un singur lucru,de ce ai pus muzica la minusuri?Mie unu mi sa parut excelenta, o muzica care te tine in “priza”,o muzica care ridica atmosfera jocului si iti creste andrenalina si nu imi explic cu de ti sa parut un minus…
    PS:Mi-am facut cont doar pentru aceasta nelamurire,insa am sa continui in aceasta comunitate pentru ca am vazut ca este una extrem de interesanta(mai ales pentru ca sunt consumator de jocuri).
    Mult noroc! :)

  • rock47
    a scris pe 02-03-2009 la ora 8:25 am

    croxandru joaca/rejoaca FEAR si o sa intelegi de ce e la minus muzica in Project Origin

  • Deftone13
    a scris pe 02-03-2009 la ora 10:06 am

    Va salut..de la serviciu :( ..De aproape jumatate de an incoace, compar review-urile facute pe acest site cu review-urile de pe site-uri straine..Intr-adevar, jocurile nici nu puteau fi punctate mai bine. E de laudat faptul ca sunteti obiectivi, in ciuda review-urilor scrise cu pasiune. Nu am regretat achizitionarea jocurilor pe care le-ati punctat cu un scor de peste 90 ! Asa ca.. tineti-o tot asa. Over and out :yes:

  • boboescu
    a scris pe 02-03-2009 la ora 2:18 pm

    mai de comentat nu am ce zice FEAR2 a fost ca o gura de aer intre shooterele de cacao care au aparut in ultima vreme.De comentat ca nu are nush ce jocu comenteaza numai generaita aia care sa nascut cu pc in mana si daca stramba din nas ii cumpara parintiu alta placa video nu ca mine care ma chinuiam pe un duron la 1200 Mhz cu 512 ddr1 si video gforce 4 sa ma joc primul fear ala da feeeling.

  • croxandu
    a scris pe 02-03-2009 la ora 6:09 pm

    @rock47 l-am jucat sa sti cu tot cu addonuri,insa asta nu conteaza pentru ca intr-un review un joc nu se compara cu altul…

  • Samiboss
    a scris pe 02-03-2009 la ora 6:41 pm

    :yes: :yes: good game

  • The One X
    a scris pe 02-03-2009 la ora 7:46 pm

    asta nu conteaza pentru ca intr-un review un joc nu se compara cu altul… finally a bright mind.

  • rock47
    a scris pe 02-03-2009 la ora 9:13 pm

    pai daca nu il compari cu nimic cum il evaluezi? :what:

  • mugurash
    a scris pe 02-03-2009 la ora 9:36 pm

    Daca tu joci jocurile dupa criteriul comparatie cu alt joc, inseamna ca ar trebui sa joci un singur joc. Restul sigur au multe minusuri fata de preferatul tau, si prea putine plusuri sa fie noul tau number one.

    Anyway, eu inca joc lemmings, pinball fantasies, quake 2, brood, heroes 3 si fear2 sau mmorpg-uri moderne. Am calculator modern,tot ce trebe si un screen de 32. Chestia e ca joc ce imi face placere, si daca mai vad si un review la jocul respectiv, ma bucur ca exista indivizi ca Bossman care isi dau parerea in cuvinte corect formulate si fara sa ne injure:)
    Ce ne-am face fara dreptul la opinie? Eu unul ma distrez de minune citind replies. Bafta multa. Game on.

  • croxandu
    a scris pe 02-03-2009 la ora 10:09 pm

    Mie inca nu mi-a raspuns la prima intrebare bossman .Sunt curios de raspunsul lui…

  • rock47
    a scris pe 02-03-2009 la ora 10:20 pm

    mugurash te-ai distrat/relaxat jucand fear 2?

  • mugurash
    a scris pe 02-03-2009 la ora 10:24 pm

    @Rock47

    Absolut. Un joc care mi-a facut placere sa-l joc, feeling, sound, tot ce trebe pentru o experienta placuta. Finalul clar ma face sa astept fear3. Nu il compar cu nimic, e un joc reusit, merita cumparat. Atat.

  • croxandu
    a scris pe 03-03-2009 la ora 12:04 am

    @rock47 “mugurash te-ai distrat/relaxat jucand fear 2? “.Nu stiam ca la jocurile horror te relaxezi sau te distrezi:D,insa e placut sa il joci…

  • Bossman
    a scris pe 03-03-2009 la ora 12:09 am

    @ croxandru: muzica am trecut-o la minusuri fiindcă nu mi-a plăcut. Am şi specificat chestia asta în articol.

    Iar plusurile şi minusurile nu sunt trecute acolo cu valoare de adevăr absolut, ci sunt un rezumat la ce o să găseşti în review.

  • Syndrome_spo
    a scris pe 03-03-2009 la ora 10:33 am

    @croxandu
    Quote: “Nu stiam ca la jocurile horror te relaxezi sau te distrezi.”

    “Entertainment is an activity designed to give people pleasure or relaxation.” (Wikipedia). Chiar daca unele jocuri gen F.E.A.R. sunt horror, tot in categoria entertainment intra.

  • cristian77
    a scris pe 04-03-2009 la ora 3:03 pm

    mugurash…word! :yes:

  • paladinmarius
    a scris pe 05-03-2009 la ora 8:31 pm

    baieti jocul e tare si merita jucat pe bune dupa cum am mai spus cui nu-i place sa nu joace k s-ar putea sa faca in pantaloni jocul e terifiant.
    felicitari bossman tine-o tot asa :rulez:

  • ADY32
    a scris pe 05-03-2009 la ora 9:17 pm

    pt mugurash nu merita nici un joc cumparat in afara de gta scos in ultimii ani mai ales ca si roman cu salar de 7 milioane daca as fi in alta tara mai mult de 5 jocuri aparute in ultimii 4 ani nu as cumpara toate sunt facute la bataie de joc sa fie blestemata grafica asta performanta ca lasa aiurea povestea si tensiunea jocului mai bine ramanea grafica ca in 2003 si scotea jocuri faine sau sa reia jocurile din anii 2000-2004 si sa le refaca ca ar vea mai mare succes sa refaca un undying man hunt silent hill 1 gta urile si ala cu rasboi cu nazisti (nu mi vine in minte ) cu roboti paranormali….in care invie la sfarsit regele henric sau cum il cheama astea leas mai rejuca pe o grafica buna de fapt si asa le joc caut acum gta 3 din 2002 si silent hill 1 ca nu leam terminat leam sters cand mi am luat comp acum un an (am zis gata cu jocurile vechi bag eu titluri noi din 2007-2008-2009 am dat pe comp ca fraerul 20 milione farta monitor, am tot bagat la ele si am tot dat uninstal acum nu mai gasesc nici unu tot caut dar leam bagat cam pe toate din 2004 pana in 2009 am jucat doar san andreas hit man driver parallel line resident evil 4 si deaed space restul consider cas umplutura sunt varza credetima leam bagat pe toate in comp tot ce a aparut dar au mers la cosul de gunoi :rulez: mai imi inoiesc eu compul in alta vata ca in asta nu m am fript bine cu npua industrie a jocurilor pardon a graficilor

  • PAULONOFREI
    a scris pe 06-03-2009 la ora 6:56 am

    foarte tare jocul
    foarte…………….. misto :cool: :evil: :naughty: cel mai misto joc de groaza mai ales cum se termina
    beton
    va fi o continuare sigur fetita ramane gravida

  • ghost00
    a scris pe 06-03-2009 la ora 2:24 pm

    :no: :(

  • Anonymous
    a scris pe 07-03-2009 la ora 7:26 pm

    Nu l-am terminat, dar pentru mine a fost o dezamagire de la demo. E la fel ca si primul, cu exceptia faptului ca, fiind no 2, s-a pierdut caracterul inedit al povestii. Elite Power Armor nu face mare branza ca si schimbare de decor. L-am lasat balta si m-am apucat de Cryostasis. Aici vezi o idee cu totul noua. Rushii rules :rulez:

  • Syndrome_spo
    a scris pe 07-03-2009 la ora 10:57 pm

    @touretul
    Quote: ” E la fel ca si primul, cu exceptia faptului ca, fiind no 2, s-a pierdut caracterul inedit al povestii.”

    LOL. Cica e la fel ca primul. Poate asemanator, dar in nici un caz “la fel”. Presupun ca te-ai jucat cu ochii inchisi daca sustii asa ceva. Atentia pt. detaliu n-ai observat-o. Nici armele noi. De efectul de sange nici nu mai pomenesc. :drooling:

  • rock47
    a scris pe 07-03-2009 la ora 11:09 pm

    Atentia pentru ce fel de detalii? :what:

  • Syndrome_spo
    a scris pe 08-03-2009 la ora 2:06 am

    @rock47
    Citeste pagina 3 din Review.

  • rock47
    a scris pe 08-03-2009 la ora 3:15 am

    am terminat jocul si nu mai e nevoie sa citesc nimic. ma minunez doar …. :wallbash:

  • Syndrome_spo
    a scris pe 08-03-2009 la ora 9:03 am

    @rock47

    Nu te mai minuna atata. Jocul este unul reusit. Daca tie nu-ti place, ai alte optiuni. Vorba aia, gusturile nu se discuta.

  • ghost00
    a scris pe 10-03-2009 la ora 5:43 pm

    :eek:

  • mugurash
    a scris pe 10-03-2009 la ora 7:25 pm

    @ADY32

    Apreciez comentariul tau lipsit de punctuatie si fara sens gramatical. De asemenea cu totii am aprecia daca te-ai referi la jocul FEAR2, nu la ce mi-ar place mie sa joc sau nu. Multumesc.

  • oli52
    a scris pe 13-03-2009 la ora 8:33 pm

    salut ! cine stie cum sa bag cituri sa joc fear 2?

  • Iceman
    a scris pe 17-03-2009 la ora 10:55 pm

    :haha:

  • Boombaru23
    a scris pe 22-03-2009 la ora 6:30 pm

    baaaa :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: dc nu moare alma asta ??cand o sa se termine seria :(

  • ghost00
    a scris pe 08-04-2009 la ora 5:43 pm

    :eek:

  • terminator93
    a scris pe 17-05-2009 la ora 4:45 pm

    E super jocu,insa primul FEAR are o grafica muuult mai buna! :D

  • liviusmith
    a scris pe 23-07-2009 la ora 4:46 pm

    ma baieti la capitola frica pe mine nu m-a convins… :D parca era mai calumea in catacombe in RTCW…pe hard..si doar cu cateva gloante in pistol+cutit impotriva tuturor :rulez: era mai fain…in rest e ok..!! :yes:

  • NumeUtilizator
    a scris pe 02-08-2009 la ora 9:33 pm

    Un joc chiar distractiv si neplictisitor. Mi-a placut atentia pentru detalii; am pierdut ceva timp cercetand fiecare coltisor si savurand detaliile. Gameplay bun. Finalul cam lejer, ma asteptam la ceva mai dificil. Singura faza e ca momentele de spaima sunt previzibile si nu au scos macar un trasarit din mine :shrug:. Totusi jocul e bun. 9 din partea mea. :yes:

  • Adaugă un comentariu

    Ai un gravatar?
    Scrie în formular adresa de email asociată şi comentariul tău va ieşi în evidenţă.

    Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Încurajăm cititorii ComputerGames.ro să ne raporteze orice abuz în comentariile publicate pe site.