Primele recenzii pentru filmul Assassin’s Creed sunt criminal de slabe

Templierii sunt de vină

Dacă sunteți un fan al seriei Assassin’s Creed, probabil ați așteptat debutul filmului omonim în cinematografe, de pe 21 decembrie. În ciuda unui director neexperimentat (acesta este al treilea său film), actorul principal, Michael Fassbender, reușește de fiecare dată să ofere performanțe cel puțin solide, iar scenariul, o cursă între Spania secolului XV și era contemporană, are potențial.

Din păcate, criticii au desființat filmul. De la acțiunea lipsită de coerență, povestea mult prea complicată dar vidă în același timp, tonul solemn care nu se potrivește cu dialogurile ridicole și până la CGI necredibil. Fassbender oferă o performanță decentă, dacă nu neapărat bună, dar restul actorilor fie au primit roluri nepotrivite, fie doar au vrut să își ia salariul.

8 Comentarii [+] Adaugă un comentariu

1. S3rafi a scris:

Mai bine faceau ceva dupa mass effect

2. bobi a scris:

Mai bine nu faceau nimic decat sa faca o porcarie.
    Astia or fi discipolii lui Uwe Boll …

O sa-l ” cumpar” si eu pe el ( filmul ) cand o sa apara calitate HD si o sa vedem

3. Fu a scris:

La cum arata tre’ sa aiba niste cerinte de sistem pe masura..cel putin un 980ti .

4. remeveu a scris:

Si Warcraft a fost ditrus de critici dar mie unu chiar mi-a placut (sincer mult mai mult decat seria Hobitul) si ca actiune si ca poveste… intradevar prea mult CGI dar nici nu aveau cum sa evite asta intr-o lume creata de Blizzard. Poate succesul pe care l-a avut in China va aduce si continuarea. Am vazut filme cu note date de critici de la 9 in sus si s-au dovedit somnifere perfecte pentru mine. Intai sa vada ochiu’ meu si apoi mai vedem.

5. Bob a scris:

O sa se incadreaze in categoria filme mai …meh ! Nu cred ca va aparea intr-o luna la postul PRO CINEMA dupa tv. Daca nu stiati s-a facut film si dupa FarCry ! Ala chiar este dezastru(nota3imdb) ! Si alaturi de Doom (nota5) Astea da filme!

6. DMG a scris:

Bine ca au fost Independence Day Resurgence, Suicide Squad sau Batman Vs Superman capodopere. Bine ca sunt filmele lui Nicholas Cage perfecte. Astia au ceva cu filmele care au la baza jocurile. Warcraft a fost bestial, Prince Of Persia a fost foarte bun, Doom a fost bun, Mortal kombat, Tomb raider, Hitman, Resident Evil, Silent Hill toate au fost bune.

7. Dan a scris:

Bune, daca ai maxim 12 ani…

8. nVIDIA a scris: