Microsoft va deschide 600 de magazine înainte de lansarea Xbox One

Retail este noua cheie a succesului

Microsoft va deschide 600 de magazine cu brandul Windows în reţeaua Best Buy din America de Nord. Se bazează pe conceptul de magazin în magazin și vor ocupa un spațiu între 140 și 200 de metri pătrați fiecare. Distribuția acestora este următoarea: 500 vor fi în Statele Unite și 100 în Canada.  Acestea vor dispune de produse ca tablete și PC bazate pe Windows, Windows Phone,tablete Microsoft Surface, Microsoft Office și Xbox.

”Windows Store oferă o scară mare de produse cu care clienții pot experimenta și care le va arăta cum dispozitivele și serviciile Windows și Microsoft le pot simplifica modul în care lucrează și se joacă.”

Parteneriatul cu Best Buy reprezintă un pas important pentru vânzările retail de la Microsoft. Magazinele se vor deschide în perioada iulie-septembrie oferind o prezență mai accentuată pentru Microsoft în America pe sectorul retail chiar înainte de lansarea Xbox One.  Din păcate nu se axează pe acceași strategie când este vorba de jocurile pentru noua consolă.