Fost angajat Bioware: Lui Electronic Arts îi pasă doar de câți bani poate scoate de la jucători

Microtranzacțiile, tot ce contează

Manveer Heir, care a lucrat la Bioware timp de 7 ani și concediat înaintea lansării lui Mass Effect: Andromeda, a discutat despre planurile pe care le are EA și motivul închiderii lui Visceral Games.

Este un curent de gândire din interiorul EA, încearcă să scoată cât mai multe jocuri open world. Pot scoate mai mulți bani din ele, să facă jucătorii să revină la ele. De ce? Pentru că poți implementa microtranzacții: cum ar fi cumpărarea cutiilor în Mass Effect. Din acest motiv am adăugat multiplayer în Mass Effect 3. Cum altfel poți să atragi jucătorii în loc să îii lași să joace între 60 și 100 ore?

Problema este că jocurile au bugete de 100+ milioane $, iar jocurile singleplayer mai ieftine nu se produc. Motivul este că EA și alții vor doar să aibă venituri cât mai mari. Nu le pasă de ce vor jucătorii, le pasă de ce lucruri pot cumpăra jucătorii.

Sumele care se învârt în microtranzacții sunt enorme. Nu pot divulga sumele, dar când Mass Effect 3 a fost lansat, pachetele din multiplayer se vindeau, nu glumă. Din acest motiv Dragon Age: Inquisition a avut multiplayer, pentru că EA a văzut că acolo sunt banii. Sunt venituri repetate, nu un cost unic. Am văzut cum cineva a cheltuit 15.000$ pe cutii în Mass Effect.

Care este noul titlu la care lucrează Bioware? Anthem. Nu este un joc tradițional Bioware, titlurile singleplayer liniare la EA sunt moarte.

Problema cu Mass Effect: Andromeda a fost că am început cu altceva. Dezvoltarea a început drept Mass Effect: Contact, un prolog pentru serie. Mai apoi am restartat producția în repetate rânduri, jocul pe care îl vedeți astăzi a fost în dezvoltare doar 2,5 ani.

Anthem pare să fie un titlu similar în concept cu Destiny, după cum singurul gameplay trailer de până acum confirmă.

Tags: , ,

9 Comentarii [+] Adaugă un comentariu

  1. Tata lui Dendi a scris:

    de parca lumea cumpara rahaturile lor de cacat

  2. Oodom a scris:

    Stim demult ubi, ea , activison…

  3. Fffff a scris:

    Focul frige

  4. Rasta a scris:

    ‘Mai apoi am restartat producția în repetate rânduri, jocul pe care îl vedeți astăzi a fost în dezvoltare doar 2,5 ani.’

    Iata si adevarul. Oricum se stia de treaba asta. Comunicatul de mai sus nu arata decat sa ne confirme tot ce banuiam. Pacat ca exista oligofreni precum cel care a bagat 15000 $ intr-un multiplayer de 2 lei. Datorita lor aceasta industrie se duce pe copca. Trist…

  5. SuccubusHunter a scris:

    @Rasta Da….e foarte trist…….spre exemplu Shadow of More Dollars are un multiplayer care doar ”justifica” microtranzactiile……in rest nu are nici-un sens……..singura mea speranta e Cyberpunk 2077, care sper sa fie macar semi-MMO si sa aiba microtranzactii doar pentru chestii ce tin de appearance!

  6. ionel a scris:

    ea seamana din ce in ce mai mult cu ubisoft.. pline de buguri jocurile lor,dar scumpe.
    de accea prefer pes in loc de fifa
    cod in loc de bf
    alte racinguri in loc de nfs.

  7. Duke Nukem a scris:

    Mare secret a dezvaluit, pe care multi il stiau de 15 ani: EA ii pasa doar de profit!

    @ionel: CoD nu are buguri ca BF pentru ca ultima data cand au mai umblat game-testerii la el a fost undeva prin toamna lui 2007 😀

  8. Fffff a scris:

    Cui companie nu ii pasa de profit belitilor?
    Ce credeati, asa le pasa de voi si va face jocuri doar ca sa se afle in treaba?

    Voi tot nu aveti minte…

  9. Alberto a scris:

    Dacă muncești din pasiune.
    Jocurile ies foarte bune și sa lucrezi atât cât vor angajați nu cât vrea compania

Adaugă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență sau ură vor fi șterse. Încurajăm cititorii ComputerGames.ro să ne raporteze orice abuz în comentariile publicate pe site.