Fost angajat Bioware: Lui Electronic Arts îi pasă doar de câți bani poate scoate de la jucători

Microtranzacțiile, tot ce contează

Manveer Heir, care a lucrat la Bioware timp de 7 ani și concediat înaintea lansării lui Mass Effect: Andromeda, a discutat despre planurile pe care le are EA și motivul închiderii lui Visceral Games.

Este un curent de gândire din interiorul EA, încearcă să scoată cât mai multe jocuri open world. Pot scoate mai mulți bani din ele, să facă jucătorii să revină la ele. De ce? Pentru că poți implementa microtranzacții: cum ar fi cumpărarea cutiilor în Mass Effect. Din acest motiv am adăugat multiplayer în Mass Effect 3. Cum altfel poți să atragi jucătorii în loc să îii lași să joace între 60 și 100 ore?

Problema este că jocurile au bugete de 100+ milioane $, iar jocurile singleplayer mai ieftine nu se produc. Motivul este că EA și alții vor doar să aibă venituri cât mai mari. Nu le pasă de ce vor jucătorii, le pasă de ce lucruri pot cumpăra jucătorii.

Sumele care se învârt în microtranzacții sunt enorme. Nu pot divulga sumele, dar când Mass Effect 3 a fost lansat, pachetele din multiplayer se vindeau, nu glumă. Din acest motiv Dragon Age: Inquisition a avut multiplayer, pentru că EA a văzut că acolo sunt banii. Sunt venituri repetate, nu un cost unic. Am văzut cum cineva a cheltuit 15.000$ pe cutii în Mass Effect.

Care este noul titlu la care lucrează Bioware? Anthem. Nu este un joc tradițional Bioware, titlurile singleplayer liniare la EA sunt moarte.

Problema cu Mass Effect: Andromeda a fost că am început cu altceva. Dezvoltarea a început drept Mass Effect: Contact, un prolog pentru serie. Mai apoi am restartat producția în repetate rânduri, jocul pe care îl vedeți astăzi a fost în dezvoltare doar 2,5 ani.

Anthem pare să fie un titlu similar în concept cu Destiny, după cum singurul gameplay trailer de până acum confirmă.

Tags: , ,