Event[0] are un sfârșit opțional despre care nici măcar producătorii nu știau

Does not compute

Conceptul „gameplay emergent” este cunsocut în industria jocurilor video, chiar dacă numărul jocurilor care încearcă să îl integreze este minuscul. Cel mai bine cunoscut exemplu este seria Deus Ex, în principal primul titlu, unde jucătorii pot folosi obiecte pentru a găsi rute pe care nici măcar producătorii nu le gândiseră.

Dar narativă emergentă? Asta este ceva nou.

Event[0] este un First Person Adventure în care jucătorii se găsesc pe o navă spațială, unde sunt la mila sistemului AI, cu care vorbesc prin terminale. Mai mult, jucătorii trebuie să tasteze ce vor să spună, nu aleg dintr-o listă.

Jocul are trei finaluri, sau cel puțin asta se credea până acum. De fapt, un gamer l- a descoperit pe al patrulea, despre care nici producătorii nu știau. Alegând anumite acțiuni, care altminteri ar declanșa sfârșitul rău, și complimentând AI-ul des, jucătorii pot supraviețui, ceva ce nu ar fi trebuit să fie posibil. Mai mult, nu vorbim despre un bug, ci pur și simplu algoristmul jocului consideră că au fost îndeplinite cerințele pentru a supraviețui, iar un videoclip cinematic, preluat din finalul bun, se declanșează.

Pagina Steam este aici.